نور اندیشه

ای برادر تو همه اندیشه‌ای / مابقی خود استخوان و ریشه‌ای

نور اندیشه

ای برادر تو همه اندیشه‌ای / مابقی خود استخوان و ریشه‌ای

به نام حق تعالی و با درود به انبیاء و اوصیاء و اولیاء و شهداء و صدیقین و علماء راستین که چراغ هدایت بشری هستند.

اندیشه‌ورزی و حقیقت‌جویی در ساحت کلیات و جزئیات و در لاهوت و ناسوت اصل راهنمایم در این وبلاگ و انشاءالله سراسر زندگی‌ام می‌باشد به امید آتیه‌ای روشن و بهاری در ظلمات زمستان معاصر! آمین!

منوی بلاگ
طبقه بندی موضوعی

۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

بسم الله النّور


کوین برت

مقاله‌ای از دکتر کوین برت (1)، پروفسور مسلمان مطالعات اسلام از دانشگاه ویسکانسین، که به دلیل افشاءگری‌هایش از عاملین حقیقی حادثه‌ی 11 سپتامبر و نقادی جدی سیاست جنگ با تروریسم امریکا از این دانشگاه اخراج شد. برت از جمله چهره‌های برجسته‌ی جنبش حقیقت 11 سپتامبر است. او با مقالات و کتاب‌ها و مصاحبه‌های خود از ساختگی بودن بسیاری از حوادث تروریستی 15 سال اخیر (در رأس آن‌ها 11 سپتامبر) که به دروغ به مسلمانان نسبت داده شده پرده بر داشته است. او در سال 93 در کنفرانس افق نو به پیشگامی آقای نادر طالب‌زاده شرکت کرد.

ایشان مقاله‌ی زیر را دیروز در واکنش به حادثه‌ی تروریستی اخیر در امریکا که ادعا شده طی آن عمر متین، یک مسلمان متمایل به داعش به باشگاه شبانه همجنس‌بازان در اورلاندو حمله کرده و به تنهایی 50 نفر را کشته و چندین نفر دیگر با زخمی کرده نوشته است. در این مقاله او بسیاری از جنبه‌های مشکوک در این حادثه‌ی تروریستی جدید را مطرح می‌کند. البته یکی از موارد مشکوک جدی که در این مقاله بدان اشاره نشده و در این مقدمه بدان اشاره می‌شود، سابقه‌ی کار کردن عمر متین از سال 2007 برای کمپانی امنیتی صهیونیستی جی.فور.اس است که طرف قرارداد سعودی‌ها (برای امنیت حج) و همچنین زندان‌های اسرائیل می‌باشد، که همین نشانه به تنهایی برای مظنون شدن به این ماجرا و احتمال دست داشتن صهیونیست‌ها در ماجرا را قوت می‌بخشد. در ادامه متن مقاله‌ی دکتر برت می‌آید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۲۶
مصطفی حسامی