نور اندیشه

ای برادر تو همه اندیشه‌ای / مابقی خود استخوان و ریشه‌ای

نور اندیشه

ای برادر تو همه اندیشه‌ای / مابقی خود استخوان و ریشه‌ای

به نام حق تعالی و با درود به انبیاء و اوصیاء و اولیاء و شهداء و صدیقین و علماء راستین که چراغ هدایت بشری هستند.

اندیشه‌ورزی و حقیقت‌جویی در ساحت کلیات و جزئیات و در لاهوت و ناسوت اصل راهنمایم در این وبلاگ و انشاءالله سراسر زندگی‌ام می‌باشد به امید آتیه‌ای روشن و بهاری در ظلمات زمستان معاصر! آمین!

منوی بلاگ
طبقه بندی موضوعی

بسم الله النور

«...وَ اللهُ مُتِمُّ نورهِ وَ لَو کَرِهَ الکافِرُون»

   تحولات خوبی که در عرصه فرهنگی-تبلیغی کشور در پیش است، نویدگر آینده‌ای روشن پس از ظلمات و مظالم این دوره علیه اسلام و مسلمین است. پیام دیشب نائب الأمام، حضرت آیت الله خامنه ای به جوانان غرب، فتح بابی پربرکت در راستای زمینه‌سازی برای آشنایی جدی مردم دنیا با دین مبین اسلام آن هم با پشتیبانی و مرجعیت خاص جمهوری اسلامی است!

  علی رغم سکوت مرگ‌بار یا اعوجاجات رذیلانه شرکت‌های رسانه‌ای غرب در برابر ظهور انوار حق در ظلمات معاصر، و همچنین رخوت و انفعال نسبی دستگاه سیاست خارجی و بعضی از دستگاه‌های تبلیغی کشور، به نظر می‌رسد با توجه به استعدادهای نهفته و در حال شکوفاییِ انقلاب اسلامی به زودی رویش‌های فرخنده‌ی اسلام و انقلاب، شکوفه‌های خود را در عرصه بین المللی بروز دهند.

  در همین راستا، به طور مشخص، اکران قریب الوقوع فیلم جذاب و بی‌سابقة آقای مجید مجیدی در مورد پیامبر اسلام (ص) نویدبخش تأثیرات مثبت جهانی گسترده بر افکار عمومی دنیا در آتیه نزدیک است، و در کنار دیگر اقدامات و ابتکارات متعاقب، می‌تواند زمینه ساز گرایش جدّی جوانان غرب به آشنایی و مطالعه عمیق در مورد اسلام آن هم با نظر به ام القرای جهان اسلام و تشیع باشد! این فرصت پیش رو را قبل از سررسید باید مترصد بود و برای بهترین استفاده و بهره‌برداری از آن پیشتر برنامه ریزی کرد. باید سوار موج پیش رو شد و آن را با سعی پیگیر به تمام سواحل خشک و شور جاهلیت ثانی در تمدن ظلمانی غرب رساند.

  دانشجویان، دستگاه سیاست خارجی، نهادهای مذهبی-تبلیغی، فعالین عرصه‌ی هنر، سینما، رسانه و اینترنت هر کدام باید نقش شایسته‌ی خود را در این بساط رحمت پیدا کرده و ایفاء کنند! 

  و آیا به راستی این‌ تحولات فرخنده، شعاع فلق بقیةالله (عج) نیست؟! انشاءالله!

نظرات  (۱)

سلام علیکم

خدا قوت

به روزیم با تحلیلی پیرامون جنایت اخیر صهیونیست و شهادت سردار الله دادی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی